Spromultis - Thu-04-10 19:15:24

Jest to alternatywna rzeczywistość, bo pomysł na fabułę powstał już trochę dawno. Chodzi o to, że jesteście matoranami, żyjecie na Metru Nui, gdzie Makuta Teridax rządzi żelazną ręką. Miasto patrolują Vahki i Mroczni Łowcy, zrzynający z matoran podatki ogołacające ich prawie ze wszystkiego. Czemu nie hipnoza jak kiedyś? Teridax jeszcze nie obeznał się całkiem z mocą Mata Nui, a coś zakłóca próby hipnozy. Coś potężnego. Mimo to, Matoranom żyje się bardzo ciężko. Wszystko szwankuje i nie ma jak tego naprawić. Kiedyś piękny świat zmienił się w zardzewiałe, brudne pół-ruiny, w których matoranie muszą żyć. Ale jest jeszcze pewne miejsce, gdzie nie dotarła plaga władzy Teridaxa. Ogromna twierdza zbudowana przez ostatnich Toa, których jeszcze nie wybił Teridax. Chronią się w niej matoranie odpierający ataki Vahki. Twierdzą dowodzą trzej matoranie: Po-Matoranin Pakarain, Ta-Matoranin Take i Le-Matoranin Khwere. Ale co mogą matoranie w porównaniu z hordami Vahki? Mimo, że umieją walczyć, twierdza niedługo miała upaść. Jednak akurat w tym momencie Vahki przestały atakować. Trzej przywódcy się niepokoją, jak zresztą całą populacja twierdzy. Makuta coś knuje, i właśnie wy macie dowiedzieć się, co konkretniej.

Na początku jesteście matoranami, ale potem będzie możliwość przemiany w Toa. Jednak nawet w matorańskiej formie nie jesteście tacy słabi. Populacja twierdzy to wzmocniona technicznie, wyszkolona do walki wersja, więc nie trzeba panikować, jak znajdzie się Vahki.

Jeśli gra ma jakieś bugi fabularne, to proszę poinformować.

Karta postaci:

Podstawy:
Imię: Imię matoranina
Żywioł: Żywioł matoranina wpłynie potem na rodzaj Toa. Najlepiej, żeby żywioły się nie powtarzały.
Gracz: Nick gracza
Płeć: Płeć postaci. Wpisać M lub Ż

Wygląd:
Ubarwienie: Napiszcie jakiego wasz matoranin jest koloru
Maska: Jaką nosi maskę.
Budowa: Charakterystyczne cechy budowy postaci

Umysł:
Charakter: Zachowanie i cechy charakteru.
Historia: Co robił, zanim trafił to twierdzy.
Czego nie cierpi: Czego nienawidzi lub się boi
Co uwielbia: Noo... co uwielbia.

Inne:
Przedmioty: Co matoranin ZAWSZE NOSI PRZY SOBIE
Narzędzia pracy: Czego matoranin UŻYWA W PRACY
Talenty: Do czego ma talent
Zawód: Czym się zajmuje

Toa:
Moc maski: Jaką będzie mieć moc maski, kiedy będzie Toa
Broń: Co się koło niego zmaterializuje, kiedy sie zmieni, hehe

Statystyki: Do rozdania jest 30 pkt. Po przemianie w Toa dostajecie premię do statystyk
Siła: Zwiększa siłę fizyczną postaci. Decyduje o sile ciosu, co możecie podnieść, a co rzucić. Zwiększa szansę na zablokowanie ataku.
Zwinność: Decyduje o szybkości ruchu, o waszej precyzji i o umiejętnościach akrobatycznych. Zwiększa szanse na unik.
Wytrzymałość: Zwiększa fizyczną wytrzymałość postaci, a także tempo, w jakim się męczy
Umysł: Zwiększa szanse na porozumienie się z jakąś istotą, naprawienie czegoś, kiedy jesteście Toa zwiększa też siłę maski i stopień kontroli żywiołu.
Odwaga: Decyduje, przy jakim strachu/stresie waszej postaci puszczają nerwy i przechodzi w moje łapy.
Szczęście: Powoduje, że częściej znajdujecie przydatne przedmioty a wszystko, co próbujecie zrobić częściej się udaje.

Premie rasowe:
Ogień: Odwaga +3, Umysł +2, Siła +1
Woda: Umysł +3, Zwinność+2, Szczęście +1
Powietrze: Zwinność +3, Szczęście +2, Wytrzymałość +1
Kamień: Siła +3, Zwinność +2, Odwaga +1
Lód: Umysł +3, Szczęście +2, Odwaga +1
Ziemia: Wytrzymałość +3, Siła +2, Umysł +1

UWAGA: Premii rasowych nie wliczamy do wpisywanych statystyk, obok punktów statystyk piszemy +1/+2/+3

O miejsce zamieszkania nie pytam, bo wszyscy mieszkacie w twierdzy.

www.medycynaestetyczna.pun.pl www.rapowo.pun.pl www.wirtualne-zycie.pun.pl www.guildblueice.pun.pl www.rejonowa.pun.pl